maandag 24 december 2012

Wanneer kan ik Koekie zien? Hij is mijn allerliefste broer…

Twee weken geleden vroeg Ingeborg Dijkstra van Stepping Stones Coaching mij om een gastblog te schrijven voor haar blog...  Dat aanbod heb ik met twee handen aangenomen, want op twitter volg ik haar al een tijdje via @ingeborgdijkstr, met rake tweets over opvoeding en onderwijs. Stepping Stones Coaching adviseert en begeleidt kinderen, tieners en volwassenen in algemene en probleemsituaties... Zij geeft mensen net dat duwtje in de rug dat ze nodig hebben!

Duwtje in de rug... Nodig hebben... Het lijntje naar pleegzoon... Het lijntje naar Koekie... Hij werd voor mij de aanleiding voor het onderwerp van mijn gastblog voor Ingeborg... De tekst leverde ik aan, de passende afbeeldingen zocht Ingeborg erbij...
Het resultaat is terug te lezen via http://www.steppingstonescoaching.nl/wanneer-kan-ik-koekie-zien-hij-is-mijn-allerliefste-broer/...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten